Jak zamawiać

1)    Rejestracja i logowanie
Aby zakupić towary w naszym sklepie zawsze należy podać swoje dane. Można to zrobić jednorazowo, bez rejestrowania się do naszego systemu lub też można założyć własne konto. Jeśli wybierają Państwo opcję wypełnienia danych jednorazowo, wtedy mogą Państwo rozpocząć zamawianie od punktu 2). Opcja założenia własnego konta  pozwala na śledzenie statusu swego zamówienia, a także pozwoli uniknąć ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach. Założyć własne konto należy przed dokonaniem zakupów.
Podanie danych do zamówienia jednorazowo i rejestracja wyglądają podobnie. Aby się zarejestrować należy nacisnąć w ikonkę „Załóż konto” po prawej stronie ekranu (patrz ilustracja). Do rejestracji potrzebne są dane do faktury oraz dane do wysyłki.


Są Państwo proszeni o podanie nam swoich danych, w tym: adresu e-mail, na który będą Państwo otrzymywać potwierdzenia o zmianie statusu Państwa zamówienia/wień; adresu dostawy (w przypadku wysyłki towaru) oraz danych i adresu płatnika (w przypadku jeśli jest on inny niż adres dostawy – szczególnie jest to ważne, jeśli będą Państwo potrzebować faktury: wtedy należy pamiętać również o podaniu numeru NIP). Podczas rejestracji będą Państwo proszeni dodatkowo o ustawienie swojego indywidualnego hasła.  Należy pamiętać o prawidłowym wypełnieniu formularzy, gdyż w przeciwnym wypadku zamówienie może zostać niezrealizowane lub też przesyłka może trafić pod zły adres.
Po udanej rejestracji zostaną Państwo mailowo poinformowani o fakcie założenia własnego konta w naszym sklepie. Aby się zalogować, potrzebne będzie Państwu login i hasło. Login: jest to adres e-mail, podany w trakcie rejestracji. Hasło: hasło jest ustawiane przez Państwa podczas rejestracji.  W każdym momencie mogą Państwo edytować w sklepie swój profil oraz adresy, a także śledzić swoje aktualne oraz poprzednie zamówienia.
2)    Znalezienie zegara/ów
Aby znaleźć interesujący Państwa zegar można przeglądać po kolei wszystkie nasze modele lub wykorzystać wyszukiwarkę. Można skorzystać z wyszukiwania zegarów według ich typu: zegary stojące, ścienne z wahadłem etc... (szare ikonki, patrz ilustracja)


Mogą Państwo używać też opcjonalnie innych kategorii, takich jak: przeznaczenie, styl, kolor, rodzaj mechanizmu etc... (patrz ilustracja). W takim przypadku proszę zaznaczyć te cechy, które państwa interesują (nie trzeba wykorzystywać wszystkich kategorii:  np. zegar tradycyjny do salonu w kolorze orzechowym). Za każdym razem w puli modeli wyświetlanych w środku strony znajdą się te zegary, które spełniają Państwa wymagania. Naciśnięcie w tym momencie w jedną z szarych ikonek u góry, o której była już mowa, powoduje „wyzerowanie” zaznaczonych kategorii dodatkowych.


Gdy znajdą Państwo zegar, który się Państwu spodoba, proszę wcisnąć ikonkę „Więcej”, aby przejść do szczegółów na temat tego zegara  i się z nimi zapoznać. Jeśli chcą Państwo go kupić, proszę wcisnąć ikonkę „Dodaj do koszyka” znajdującą się obok jego zdjęcia na dole (patrz ilustracja poniżej). Żądany zegar znajdzie się w państwa koszyku zakupów. Jeśli chcą Państwo zakupić jednorazowo więcej modeli zegarów, prosimy o odnalezienie innych interesujących Państwa produktów. W podobny sposób można je dodać do koszyka.


3)    Zakup zegarów
Aby obejrzeć zawartość koszyka należy wcisnąć w ikonkę „Do kasy” lub w napis „zobacz szczegóły” znajdujące się po prawej stronie ekranu (patrz ilustracja).


W koszyku zakupów znajdą Państwo wszystkie wybrane podczas tej sesji zegary. Obok znajdą Państwo ich ceny, ilości każdego modelu, informacje o cenie netto oraz cenę całkowitą. Wciskając w ikonkę „Zamów” (patrz ilustracja),

przechodzą Państwo do strony, gdzie muszą Państwo podać swoje dane (jeśli nie są Państwo aktualnie zalogowani). Oprócz tego muszą się Państwo zdecydować na sposób dostawy (kurierem, kureir za pobraniem, tryb indywiudalny dostawy dla zegarów stojących albo odbiór osobisty w siedzibie firmy: 03-821 Warszawa, ul. Żupnicza 17). Wybierają Państwo również sposób płatności (przelew własny, przelew automatyczny, płatność za pobraniem, płatność kartą kredytową lub też – w przypadku odbioru osobistego – zapłata przy odbiorze). Na koniec wybrać można dowód zakupu (może to być paragon albo faktura: nie zależy od tego wysokość opłat). Można do zamówienia dodać własne komentarze np. z prośbą o wysyłkę po jakimś terminie etc.  Jeśli komentarz będzie wymagał odpowiedzi ze sklepu, otrzymają ją Państwo drogą elektroniczną. Na koniec należy zaznaczyć akceptację Regulaminu, którego treść można wyświetlić w tym samym okienku w razie potrzeby.
Jeśli wybrali Państwo opcję płatności przy odbiorze, ten etap oznacza zakończenie składania zamówienia. Po złożeniu zamówienia zostaną Państwo mailowo powiadomieni o tym fakcie, zostaną państwo oddzielnie powiadomieni o gotowości towaru do odbioru. Jeśli wybrali Państwo przelew własny, ten etap również kończy składanie zamówienia, choć w tym przypadku rozpoczęcie jego realizacji przez sklep jest uzależnione od dokonania wpłaty na rachunek bankowy wskazany w mailu potwierdzającym zamówienie. Jeśli zaś wybrali Państwo płatność automatyczną (przelew lub karta kredytowa), przechodzą Państwo do okienka z tą płatnością. Proszę postępować zgodnie z poleceniami w kolejnych okienkach.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

Istnieje możliwość zapłaty poprzez kartę kredytową albo poprzez jeden z 30 internetowych portali bankowych. Oba sposoby płatności są automatyczne, tzn. pola dotyczące numeru zamówienia i kwoty są już wypełnione. Proszę się nie obawiać, ten sposób płatności jest bezpieczny. Po dokonaniu takiej płatności możecie państwo już tylko czekać na odebranie przesyłki lub - przy odbiorze własnym - czekać na powiadomienie o gotowości towaru do odbioru.

 


 

Projekt i wykonanie Kompan.pl