Warunki dostawy

1)    Czas realizacji zamówienia
Zazwyczaj czas realizacji zamówienia wynosi 4 dni robocze od momentu rozpoczęcia jego realizacji (a więc od wpłynięcia za nie środków pieniężnych – za wyjątkiem zamówień z odbiorem osobistym). Przez ten czas zamówiony towar jest przygotowywany, sprawdzany i ewentualnie pakowany do wysyłki.


2)    Sposoby dostawy
Istnieją kilka sposobów otrzymania zamówionego towaru. Można zlecić wysłanie go lub zadeklarować odbiór osobisty. Wysyłka odbędzie się  kurierem za ustaloną opłatę. Jej wysokość jest podawana w momencie zamawiania zegara/ów, w oknie dialogowym zakupu (patrz menu „Jak zamawiać”). Odbiór osobisty w siedzibie firmy jest darmowy. Wreszcie dla zegarów stojących istnieje tryb indywidualny, koszt ustalany jest wtedy podczas rozmowy telefonicznej z pracowinikiem firmy a zależy od miejsca dostawy.

3)    Wysyłka i łączenie zamówień
Wysyłka: po wybraniu tej opcji, cena wysyłki zostaje automatycznie doliczona do ceny produktu/ów. Zakup i wysyłka kilku zegarów zawsze jest tańsza jeśli się tego dokonuje naraz niż w przypadku składania kilku oddzielnych zamówień z wysyłką towaru. W przypadku złożenia nowego zamówienia, kiedy w systemie zarejestrowane jest jakieś wcześniejsze zamówienie z wysyłką na ten sam adres (które nie zostało jeszcze wysłane), można w polu „Komentarze” w kolejnym zamówieniu wpisać informację o chęci połączenia tych dwóch zamówień, by zostały one wysłane razem.  Należy najlepiej podać numer tego poprzedniego zamówienia, choć nie jest to konieczne. Taka prośba powoduje odpowiednie opóźnienie realizacji tego starszego zamówienia.
Czas wysyłania zamówienia wynosi 1-2 dni robocze.


4)    Odbiór wysyłki  i reklamacje
Przed dostarczeniem przesyłki najprawdopodobniej skontaktuje się z Państwem telefonicznie (na numer podany podczas rejestracji) nasz kierowca/kurier, by ustalić moment odbioru przesyłki. Nie odebranie przesyłki w tym czasie może powodować nawet odesłaniem towaru z powrotem na adres sklepu, a więc i konieczność ponownej zapłaty za transport.
W momencie odbioru towaru powinno się przed podpisaniem odbioru obejrzeć zawartość przesyłki i w razie wykrycia jakichkolwiek nieścisłości lub wad towaru, a także niezgodności towaru z zamówieniem należy to zgłosić natychmiast kurierowi. Spisuje się wtedy protokół odbioru z wyszczególnieniem wszelkich w/w niezgodności. Przyjęcie towaru bez sprawdzenia oznaczać będzie rezygnację z roszczeń spowodowanych niezgodnością towaru z zamówieniem oraz wad fizycznych i mechanicznych powstałych m.in. podczas transportu. W razie zaistnienia innych problemów związanych z obsługą zegara, których nie da się wykryć w momencie odbioru towaru, przysługuje Państwu oczywiście dwuletnie prawo reklamowania towaru. Nie obejmuje ono jednak wad powstałych podczas transportu oraz związanych z nieprawidłowym użytkowaniem zegara i wszelkimi wypadkami, jakimi zegar uległ z Państwa winy. Dlatego tak ważne jest dokładne obejrzenie odbieranego towaru jeszcze w obecności kuriera. Sklep ze swej strony zapewnia, że dołoży wszelkich starań, by do takich sytuacji nie dochodziło.


5)    Odbiór osobisty zamówień
Można wybrać opcję odbioru własnego zamówionego zegara/ów w magazynie firmowym w Warszawie. W takim przypadku nie naliczane są żadne opłaty za transport zamówienia. Adres magazynu:

Into of Poland Sp. z o.o.
ul. Żupnicza 17
03-821 Warszawa

Magazyn jest otwarty od poniedziałku do piątku od godziny  9.15 do 17.00. Poniżej znajdą Państwo mapkę dojazdu. Magazyn znajduje się na Pradze Południe, w okolicach Dworca Wschodniego. Wjazd znajduje się od ulicy Chodakowskiej za zielonym budynkiem biurowym Ardo. Należy skręcić w prawo i wjechać przez szlaban na teren. Następnie proszę skręcić w lewo a potem w prawo i jechać około 100 metrów wzdłuż torów i parkingu. Minąwszy po prawej stronie bramę do magazynu należy poszukać zadaszonego wejścia z żółtą barierką. Biuro znajduję się na I piętrze, pierwsze drzwi po lewej stronie.


     Źródło: Google Maps

Projekt i wykonanie Kompan.pl